Billboardy w Warszawie – czy warto promować swoją markę na bilboardzie?

Bilboard

Bilboardy w Warszawie to popularna i skuteczna forma reklamy dla Twojej firmy. Reklama na bilboardzie przyciąga uwagę i pomaga zdobyć potencjalnych klientów. Sprawdź co jeszcze możesz zyskać dzięki reklamie na bilboardzie!

Bilboardy w Warszawie to powszechne zjawisko. Zarówno duże korporacje, jak i mniejsze przedsiębiorstwa korzystają z tej formy reklamy. Bilboardy przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Umieszczone przy galeriach handlowych lub ruchliwych drogach i autostradach pozwalają zapoznać się z ofertą naszej marki w trakcie spaceru, zakupów czy stojąc w korku.

Czym są bilboardy reklamowe?

Bilboardy reklamowe to nośniki o wymiarach najczęściej 6m x 3m. Umieszczane są w widocznym miejscu, na specjalnej, wysokiej konstrukcji – wszystko po to, aby bilboard był dobrze widoczny zarówno z bliska, jak i daleka.

Bilboardy są najczęściej umieszczane w różnych częściach miasta (zwykle w centrum oraz osiedlach o największym zagęszczeniu ludności) oraz przy drogach szybkiego ruchu lub autostradach. Dzięki temu zarówno przechodnie czy mieszkańcy danego rejonu, jak i kierowcy, mogą zwrócić uwagę na naszą reklamę.

Bilboard

Rodzaje bilboardów reklamowych

Jeśli chodzi o rodzaje bilboardów reklamowych dzielimy je przede wszystkim z uwagi na rozmiar. I tak, najbardziej powszechnym bilboardem jest ten o wymiarach 6m x 3, czyli powierzchni 18 m2. Taki bilboard zapewni nam stałą i skuteczną ekspozycję.

Jeśli jednak nie chcemy rozpoczynać naszej przygody z reklamą zewnętrzną od tak dużych projektów, możemy rozważyć wybór mniejszego bilboardu, o wymiarach 5m x 2,4m, a więrz powierzchni 12 m2. Ten rodzaj bilboardu również cieszy się wysokim wskaźnikiem zwrotu inwestycji, a ponadto koszt takiej kampanii jest znacznie niższy.

Bilboardy w ZnajdzReklame.pl

ZnajdzReklame.pl to przede wszystkim firma, która posiada doświadczenie i spore zaplecze w kwestii organizowania kampanii na bilboardach i innych źródłach reklamy zewnętrznej. Wszystko dlatego, że firma oferuje ponad 30.000 powierzchni reklamowych w aż 500 miastach całej Polski.

Korzystając z usług firmy możemy zareklamować swoją markę za pomocą różnego rodzaju reklam zewnętrznych – czyli właśnie bilboardów, ale także murali, reklam umieszczonych na autobusach, telebimach czy paczkomatach, reklam wielkoformatowych czy citylightów. Firma przeprowadza także profesjonalne kampanie sms i internetowe, a dodatkowo – zupełnie za darmo i niezobowiązująco – dokonuje wyceny wybranej przez Ciebie formy promocji marki.

Bardzo dużym atutem firmy ZnajdzReklame.pl o którym nie można zapomnieć, jest także pomoc od początku do końca kampanii, w tym także na etapie raportowania – dzięki temu otrzymujesz informację zwrotną i masz pewność co do skuteczności działań firmy.

Citylight reklama

Bilboardy – jakie są ich zalety?

Zalety bilboardów to całkiem spora lista. Przede wszystkim, ta forma reklamy jest widoczna i skutecznie przyciąga uwagę potencjalnych klientów. Dobra ekspozycja pozwala na zwrócenie uwagi przechodniów czy mijających reklamę kierowców.

Po drugie, bilboardy pozwalają zachować neutralność, o której ciężko mówić w przypadku kontrowersyjnych spotów reklamowych czy wielkoformatowych reklam umieszczanych losowo na budynkach (nie wszystkim podoba się zwykle lokalizacja takiej reklamy). Bilboardy to jasny przekaz, do którego przywykliśmy, dlatego nie musimy martwić się wyższym ryzykiem negatywnego odbioru.

Bilboardy są także stosunkowo niedrogą formą reklamy i są łatwe jeśli chodzi o aktualizację informacji. Jeśli bowiem wymyślimy lepsze hasło reklamowe czy zrobimy ciekawsze zdjęcie lub wykonamy bardziej interesującą grafikę, z łatwością możemy wymienić znajdujący się już na bilboardzie kontent – nie z każdym rodzajem reklamy będzie tak łatwo.

Ile kosztuje reklama na bilboardzie?

Ciężko jednoznacznie określić cenę reklamy na bilboardzie – wiele zależy od lokalizacji i wielkości bilboardu, jednak możemy oszacować przedział, w jakim nasza wycena powinna się zmieścić. Dzięki temu możemy przygotować budżet, który wykorzystamy na tę formę reklamy.

Cena bilboardu to więc przedział od 590 zł do 3990 zł za miesiąc.

Podobne Artykuły

dodał
Poprzedni Wpis Następny Wpis

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

0 udostępnień